5/30/2010

انتخاب یک نوشتارجالب

باسپاس ازنویسنده این مقاله ونوشتار

رفیق زاخاربدروسيان نویسنده نوشتارزیرگویاهنوزمطلع نیست که:

افرادکاذب وکفتارهای مرده خواردرلباس بزوگوسفندومیش چون مسترسیدابراهیم نبوی -ملیجک درباروشیره کِش خانه سیدعلی گدای یک دست -اسم نجس وننگینشان درلیست سیاه ولیست قرمز سازمان مخفی ایران - سما- قاطعانه ثبت شده است درآینده ای نزدیک این طنزنویس بی شرم وحیابالجن پراکنی های آخوندپسند خودمی بایستی کول بارننگین خودرابابدبختی تمام بدوش بکِشَدوآن روزنزدیک است.
هیچ نیروی باایدئولوژی نمی تواندبه ف.....خانه دینی - اسلامی وخوابگاه دیپلمات تروریستهای ددمنش حکومت نجس آخوندی به نام سفارت حکومت نجس اسلامی یورش وحمله ای شجاعانه وجانانه کندجزکمونیستهای حقیقی وراستین وبالفطر ازنژادایرانی .

رزمتان بی امان بادرفقای کمونیست دراستکهلم
سازمان مخفی ایران - سما
________________________________



ملیجک درباروشیره کِش خانه رژیم ولایت وقیح سیدابراهیم نبوی
______________________

عوضی ها" و واقعی ها
زاخار بدروسيان
_____________________

April 11, 2010
دنياى عجيبى است. واژه وارونه براى توضيح رفتار برخى آدمها نادقيق است. تحريف حقايق٬ قلب تاريخ و عباراتى اينگونه هنوز نارسا هستند. براى کسى که حتى نان به نرخ روز خور و اپورتونيست به او شرف دارد٬ اين عبارات کفايت نميکند.

در باره سيد ابراهيم نبوى حرف ميزنم. امثال ايشان به لطف قتل عام و سرکوب شخصيتها و رهبران سياسى و جريانات واقعى "سرشناس" اند. اما هم "عوضى ها" و هم واقعى ها تاريخ دارند. حتى اگر اين تاريخ را عده اى وارونه کنند و عده اى قبول کنند. سيد٬ آنوقت ها که در رکاب خمينى شمشير ميزد و مشغول ماموريت سرکوب "ضد انقلاب" بود٬ تا بعدها که در مقام هاى مختلف حکومت اسلامى نان ميخورد٬ و بعدتر در دوره دو خرداد عنتر دربار اسلام اهل تساهل شد٬ و بعد که با ماموريت ويژه به خارج هجرت کرد٬ را همه کمابيش ميدانند

..........................

ميگوئى انقلابيون عليه موسوى و خاتمى اند اما چيزى عليه خامنه اى و احمدى نژاد نميگويند. وقيحانه دروغ ميگوئى. انقلابى ها اگر انقلابى باشند کل اين حکومت را نميخواهند. اگر خامنه اى اينطرفها پيدايش بشود روزش را سياه ميکنند. مشکل تو و امثال تو اينست که چوب دو سر طلا هستيد. از گنجى و مخملباف و سروش تا بقيه و آن "عوضى" ها مثل نگهدار و امثالهم که طرف مصاحبه تو هستند٬وآنهائى که مهماندار لودگى تو اند٬ پرونده تان تاريک است. اينها "ضعيف" نيستند٬ پرروهائى هستند که مثل توازدنيا طلب کارند.طرف قاتل است٬ بازجو بوده٬ چه بسا تجاوز هم کرده٬ جاسوس سرويسهاى امنيتى خارجى بوده٬ زندگى عده زيادى را به خاک سياه نشانده٬ و امروز حتى حاضر نيست که در مقابل قربانيانش بگويد اشتباه کردم و معذرت ميخوام. و تو٬ با پرروئى پامنبرى اين جماعت شدى و به قربانى ميگوئى ضعيف کش! تو خودت ميدانى دروغ ميگوئى. تو خودت آگاهى که حقايق را قلب ميکنى. تو را چه به بحث در مورد انقلابى ها و روش کارشان. تو را چه به اين غلط ها. سيد! نان ات را بخور٬ نانى که خونين و پر از چرک و کثافت است. عوضى نان ات را بخور.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15809

No comments: