1/12/2010

انجمن پادشاهی ایران

امروز صبح «مسعود علی‌ محمدی» استاد فیزیك دانشگاه تهران و از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات، در مقابل منزل خود در قیطریه تهران از سوی عوامل جمهوری اسلامی به قتل رسید.
خبرگزاری های دولتی رژیم، نخست العربیه و پس از آن پرس تی‌ وی، کوشیدند این اقدام را یک ترور علیه یک استاد حامی دولت نشان بدهند.
پس از آن فارس نیوز، خبرگذاری وابسته به سپاه پاسداران، با استناد به تارنمای takavaran-tondar.tk این قتل را به انجمن پادشاهی ایران نسبت میدهد.
تارنمای takavaran-tondar.tk همآنگونه که در بیانیه های پیشین گزارش کردیم در اختیار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی قرار دارد. این سایت هیچ نماینده حقیقی، هیچ گونه آدرس و یا شماره تلفن برای تماس ندارد. محتویات آن از سوی بخش سایبری سپاه پاسداران آماده و منتشر میشود. هدف از تاسیس این سایت، در کنار سایر سایتهای ضد انجمن پادشاهی، به دام انداختن مشتاقان پیوستن به انجمن پادشاهی، حمله تبلیغاتی به یاران شناخته شده انجمن پادشاهی و در آخر، در صورت شکست دو هدف اول، تولید خوراک تبلیغاتی برای رژیم جمهوری اسلامی است.
تکآوران انجمن پادشاهی برای اجرای عملیات نظامی خود و کشتن دشمنان ایران با کسی رودربایستی ندارند و برای اجرای عملیات خود پیشآپیش مسولین خارج کشور را برای پشتیبانی تبلیغاتی آگاه میکنند. انجمن پادشاهی ایران نیازی به سربه نیست کردن یک استاد دانشگاه ندارد، مضافا بر آنکه آن استاد نه تنها پشتیبان دولت نبود بلکه با انجمن نیز در یک جبهه قرار داشت.
بر همه مبارزین راستین آریابوم است که به دام نیرنگهای رژیم درمانده، مفلوک و کلافه اسلامی نیفتند. قدرت این مبارزه بیش از آن است که با چنین ترفندهای جنایی-تبلیغاتی بتوان آن را دچار وقفه کرد.



https://www.tondar.org/

No comments: