10/06/2009

توضیحی ازطرف سازمان مخفی ایران.

سازمان مخفی ایران
درامرگفتارزیرکه توسط رفیق البرزبیان شده است عنوان می کنیم که کلیه رفقای چریکهای فدائی خلق که درحال حاضرازمسئولین وکادرهای رده بالای سازمان مخفی ایران هستند:رفقائی چون رفیق شهرام مسئول کل سچفخا -رفیق پویان مسئول کمیته شمال مازندران- رفیق توماج مسئول کمیته ترکمن صحرا-ورفیق البرزمسئول کمیته خارج ازکشورسچفخا-به عنوان نوجوانان فدائی دربخشهای مختلف سازمان چریکهاکه بخشی ازآن به نوجوانان اختصاص داده شده بود-بخشهائی چون جلسات کتابخوانی -عضویت درهیئت کوهنوردی سچفخادرمازندران - پخش اعلامیه هاونشریات سچفخا-شرکت داشته باآنکه این رفقای گرامی درآنزمان سیزده یاچهارده سال داشتندوآن هنگام که جنگ قهرمانانه وشجاعانه ترکمن صحراعلیه حکومت نجس وننگین اسلامی -آخوندی شروع شداین رفقای گرامی نه تنهاشاهدوناظرآن قیام قهرمانانه ومسلحانه سچفخابودندکه حتی توسط مسئولین سچفخادرآن زمان ودرست درمیان جنگ ومبارزات چریکی -شهری چریکهای فدائی خلق باددمنشان ومزدوران جلادتیمسارفلاحی -جهت بازدیدوآموختن تجربه های سیاسی -نظامی واردشهربندرترکمن شده بودند.چریک فدائی خلق رفیق البرزیکی از رفقائی ست که شاهدزنده وعینی جنگ قهرمانانه ترکمن صحرابود
.________________________
جنبش سیاسی ترکمن ها، گذشته، حال، آینده ،...
بیانیه مذکور تاکید می نماید که
"برقراری پیوند تنگاتنگ جنبش انقلابی این خلق(ترکمن) با جنبش سراسری خلق ها بویژه با جنبش کارگران دارای اهمیتی حیاتیاست.شکل غیر اصولی و مکانیکی این پیوند که با جنبش طرفداران طبقه کارگر تا کنون ادامه یافته است، صدمات و لطمات بزرگی بر جنبش این خلق وارد ساخته است، یعنی در درجه اول خصلت دمکراتیک این جنبش و استقلال تشکیلات سیاسی آن نادیده گرفته شده است." و نتیجه می گیرد که: "کانون سیاسی ـ فرهنگی خلق ترکمن در عمل به زائده تشکیلاتی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) تبدیل شده و به مشایل جنبش انقلابی خلق ترکمن و امر رهبری سیاسی آن به عنوان بخشی از تشکیلات سازمان اکثریت نگریسته می شود."این گروه بر پایه چنین تحلیلی استقلال کانون را از سازمان اکثریت اعلام نمود و با انتشار نشریه ترکمنستان که در سر لوحه آن شعار" دمکراسی برای ایران و خودمختاری شورائی برای ترکمن صحرا" قرار داشت، به فعالیت پرداخت
______________________
رفیق البرز-مسئول کمیته خارج ازکشورسچفخا-سازمان مخفی ایران
کانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن.ازآغازپیدایش تا به حال
به نام خلق قهرمان ایران.
سال هزاروسیصدوپنجاه هفت وپنجاه وهشت دربخش بزرگی ازپروسه سیاسی -نظامی سازمان چریکهای فدائی خلق ایران بویژه بخشی ازآن پروسه -یعنی مبارزه ای کاملامسلحانه وچریکی دربرابرپیدایش موجودزشت وننگینی به نام حکومت اسلامی -آخوندی -مسئولین(سچفخا)چون رفقای جانباخته توماج -مختوم -واحدی -وجرجانی علاوه برفراگیرنمودن جنگ مسلحانه نه تنهادرترکمن صحراویامازندران که درسراسرکشور-بخشی ازاهداف ودیدگاههای مردمی خودراصرف ایجادیک مرکزوکانون کاملا فرهنگی وسیاسی معطوف نموده بودندتاباایجاداین کانون علاوه بردفاع وترویج واستقراراهداف سیاسی -اجتماعی بنیانگذاران جنبش پیشتازفدائی بتوانندکلیه نیروهای مبارزوهمه چریکهای مسلح فدائی راگردهم آورده وبااستفاده ازدوتاکتیک-(فرهنگی -سیاسی)-و(چریکی -نظامی)-بساط موجودنوظهورامازشت وننگ آوربه نام حکومت آخوندی رادراسرع وقت وکوتاهترین راه ممکن به هم زده وآن رانابودسازند.
دوراه اساسی ومهم که اگرجنایتکاران مافیائی وخائنین بی شرم وحیاچون علی کشتگرهاومقطوع النسلهاودم بریده هائی چون فرخ نگهدارهایاخائنین دیگری که افتخارمی کردندعضو(کمیته صلح)درآن زمان بوده وازطریق این کمیته که کمیته ای فرستاده شده ازطرف خمینی ددمنش بود-تلاش می کردندتابافریب ونیرنگ وحقه بازی های مختص حزب خائن توده وحکومت ننگین نوظهور-صلح وآشتی بین چریکهای کمونیست مسلح وارتجاع آخوندی ایجادکنند?.وجودنداشتندبی هیچ شک وتردیدی ایران عزیزماهرگزشاهدزنده ماندن این حکومت نجس وننگین نبود
جدای ازآنکه اینگونه خائنین درترورنامردانه وناجوانمردانه مسئولین جنبش پیشتازفدائی نقشی اساسی وکلیدی رابازی کرده اماازهمان ابتدای کارشان خوش رقصیهای خودرابرای ملایان ددمنش آغازوتلاش فراوان کردندکه درنبودآن پیشکسوتان راه آزادی -مهمترین طرح وپروسه جنبش پیشتاز فدائی یعنی کانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن رانیزبه لجن بکشندکه تاحدودزیادی نیزموفق شدند.
همگان می دانیم که باجان باختن مسئولین سازمان چریکهاجنبش وقیام مسلحانه چریکهای فدائی خلق نه مسکوت ماندونه قطع شد.به مدت شش ماه جنگ مسلحانه درشهرهاواستانهای دیگرچون کردستان-لرستان-بلوچستان -خوزستان وازهمه مهتربه مدت یک سال درجنگلهای شمال کشور-(گیلان ومازندران)توسط چریکهای فدائی خلق ادامه یافت واین قیام درست هم زمان باآن است که پتیاره هاوجاکش های سیاسی وحرامزاده های بی اصل ونسب چون فرخ نگهدارهاونورالدین کیانوری ها(باآن نوردین ونورچراغ خداوایمانش)-واحسان طبری هاوعلی عموئی ها-وصدهاسگ گزمه وبزنرگرگرفته دیگر-بی پروافریادمی زدندکه:
-ای اماما..ای روح خدا..دستوروفرمان دهیدوفتواصادرکنیدکه برادران کمیته وبرادران پاسداربه سلاحهای سنگین مجهزشوندتاضدانقلابیون راازبین ببرند
اینکه چگونه فرزندان ناخلف ودیوانه هائی چون علی کشتگرهاوفرخ نگهدارهاوبهرام هاوحسین زهری هاودههازهرماری دیگرواردجنبش چریکهای فدائی خلق شدندوهدف بی شرمانه آنان چه بودبرهمه رفقای آگاه وتیزبین فدائی پرواضح مشخص ومعلوم بود.اماهمه این سگ گزمه های آخوندی دست دردست هم وباتلاش یکدیگرتنهاعمل ننگین وشرم آوری که انجام دادندزدودن اسم ونام کانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن صحراازذهن وروح مبارزین فدائی وبویژه پاک کردن ازاندیشه ومغزنسل جوان آن زمان بود.نسلی که ازیک طرف هم قلباجنبش پیشتازفدائی راموردمقبولیت ومشروعیت خودقرارداده بود.وهم خطربزرگی برای آنان درآینده به حساب می آمدیعنی همین نسل حاضروموجودچریکهای مسلح فدائی خلق
کانون زیبای سیاسی فرهنگی که توسط مسئولین جنبش پیشتازبنیان گذاری شده بود.بدلیل حوادث ووقایع سیاسی -اجتماعی بویژه باحمله های ددمنشانه ووحشیانه طرفداران مسلمان شده باندتبهکاروجنایتکاراکثریتیهای خائن به سرکردگی فرخ نگهداروهمپالگی های مزدورش وتوده ایهای جاسوس منش که باجان ودل به برادران پاسداروکمیته ای یشان کمک ویاری می رساندندتابه نیروهای انقلابی ومبارزحمله ورشوندبسته شدوازسال پنجاه ونه تاسال شصت وشش ازبین رفته وهیچ فعالیتی ازاین بخش دیده نشدتاآنکه درسال شصت وشش باردیگرمغزهای متفکرموجوددرحکومت نجس آخوندی درجهت شکاروردیابی نسل جدیدچریکهای فدائی خلق باردیگربااستخدام کثیفترین ونجس ترین شخصیتهاوافرادموجوددرباندخائن وجنایتکاراکثریتی های(حالادیگرآخوندشده وعمامه بسرگذاشته)مثلافعالیت خودراآغازکرد.این کانون که دراصل به محل ومکان کنترل وبازرسی توسط سربازان گ....ه نام وبدنام وزشت صورت امام زمان -جهت شناسائی چریکهای فدائی خلق مبدل شده بودتاچندسال بعدهم نتوانست هیچ نتیجه مثبتی ازخودارائه دهدتاآنجاکه(ماچریکهای فدائی خلق)بامشاهده اوضاع مضحک وخنده داراین مکان -صدهاجوک ولطیفه درست می کردیم.
طبق گفته رفقادرکانون-رفقائی که درنهایت این مکان مقدس وزیباراازچنگ کثافتهای(اکثریتی های همیشه خائن) بدرآوردند
وخودبخوانیدحدیث مفصل ازاین مجمع بی پدرومادروحرامزاده های بی اصل ونسب اکثریتی -توده ای
گروه اول، کانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن است. این گروه بطور عملی در سال 1365 از اتحاد بخشی از فدائیان اکثریت و توده ای ها شکل گرفت و در اردیبهشت ماه 1366 با انتشار بیانیه ای بمناسبت 63مین سالگرد تأسیس جمهوری ترکمنستان ایران اعلام
موجودیت نمود
____________________
(ادامه)...

No comments: