10/08/2009

کدام یک ازاینهابدتروبیشترازدیگری خائن وخائن تراست؟

گروههاوباندهای خطرناک مافیائی که سرانجام توسط چریکهای فدائی خلق حقیقی وواقعی وبادست پرتوان نیروهای انقلابی نیست ونابودخواهندشد.باترورهای انقلابی وحمله های چریکی وشلیک گلوله هاوانفجاربمب ودینامیت یابامشت ولگدوپس گردنی جانانه.
سازمان مخفی ایران بزودی جهت نابودی اینگونه خائنین دست به این عمل بزرگ وانقلابی خواهدزد.صبروانتظاربه زمانی طولانی کشیده نخواهدشد.
ازسینه چاکیهاویقه درانیهاولمپن بازیهاوجنگ وجدلهای دوگروه مدعی فدائی دراپوزیسیون پوسیده وفسیل شده ایرانی درخارج ازکشور:
?امابراستی کدام یک ازاین گروههاویاشبیه اینهابدتروبیشترازدیگری خائن وخائن تراست
__________________

آنکه ناموخت از گذشت روزگار....
(پاسخی به فحش نامه سازمان اقلیت)
قبل از هر چیز باید تاکید کنم که اظهار نظر فوق در مورد نقش "مسئولین" اقلیت در این رهنمود ضد انقلابی و "همکاری با جمهوری اسلامی" که تاریخ آن تیر ماه 1359 می باشد، نادرست بوده و اساساً اشتباهی در اینجا رخ داده است. چنین اشتباهی نیز از عدم توجه سهوی نویسنده به تاریخ رسمی انشعاب اقلیت از اکثریت یعنی خرداد 1359( و نه بعد از تیر 1359) ناشی شده است. در نتیجه با توجه به احترام به اصول و پرنسیب شناخته شده کمونیستی در مبارزه ایدئولوژیک، در همین جا ضمن تاکید بر این اشتباه، نوشته کنونی را برای تمام سایت هایی که مطلب بالا را چاپ کردند ارسال می کنم تا با درج آن، سوء تفاهمات احتمالی ناشی از این اشتباه برطرف گر...
______________________
برای ثبت در تاریخ!
(نمونه دیگری از سیاستهای ضد انقلابی جریان منحط اکثریت بر علیه جنبش انقلابی مردم پاخاسته ایران!)

درست در چنین شرایطی ست که ما بار دیگر شاهد تشدید فعالیتهای ضد انقلابی و ورود فعال جریان ضد انقلابی اکثریت به رهبری دارو دسته خائن فرخ نگهدار به صفوف این کمپ، یعنی "سبز"ها در خارج کشور هستیم. در جریان رویداد های اخیر، نیروهای این جریان ضد انقلابی که در تمام طول حیاتشان یک لحظه از خیانت نسبت به کارگران و توده های رنجبر ما و خوش خدمتی به دشمنان آنان کوتاهی نکرده اند، فعالانه در میان نیروهای جنبش "سبز" (که ملغمه ای از طرفداران "اصلاح طلبان" حکومتی و غير حکومتی، وزارت اطلاعاتی ها و بالاخره نیروهای فریب خورده است) قرار گرفته و در حمایت از موسوی جنایتکار و مخالفت فعال با نیروهای سرنگونی طلب به تلاش پرداخته اند. فعالین این جریان ضد انقلابی می کوشند تا در پیگیری خط ضد انقلابی حاکمیت در داخل کشور، در خارج کشور نیز جنبش حمایت از مبارزات مردم ایران بر علیه کل نظام را خفه کرده و از پژواک هرگونه شعار انقلابی بر علیه کلیت رژیم و بویژه شعار"مرگ بر جمهوری اسلامی" با کثیف ترین شیوه ها جلوگیری کنند.

No comments: