9/15/2009

نیکدل:

نیکدل:
پسرکونداردنشان ازپدر توبیگانه خوانش نخوانش پسر
شما هیچ کشوری را نمیتوانید نام ببرید که در مقابل اشغال بیگانه دست به اسلحه نبرده باشد و جانانه نجنگیده باشد.کسانی که ما را نکوهش میکنند از این که با اسلحه در مقابل رژیم اسلامی ایستاده ایم، هم آن «سربازان گمنام امام زمان» هستند.
چراماایرانی هاهرگاه میخواهیم کشورخودراآزادکنیم بایدبه شیوه مسالمت آمیزباشد،اماملل دیگرمانندپارتیزانهای فرانسوی،مبارزین آلمانی وپارتیزانهای چک میتواننددست به خشونت بزنند.
آیا فکر میکنید که نیاکان ما پس از شکست ایران از مقدونی‌ها میبایست مینشستند و خور و خفت متجاوزین را نگاه میکردند؟ ایرانی‌های اشکانی در عرض ۷۰ سال چنان دماری از رمی‌ها در آوردند که دیگر اثری از آنها در ایران باقی نماند. آنها با ۷۰۰۰ پارتیزان و با تنها ۱۵۰ نفر تلفات لشگر ۴۰ هزار نفره رمی‌ها را شکست میدهند و ۳۵ هزار نفر از آنها را میکشند، تا جایی که این لشگر، «لژیون گم شده» نام میگیرد.از کورش که بنیانگذار حقوق بشر است به گونه ای نام میبرند که فردی شیره‌ای و ناتوان بوده است. ارتش ایران در زمان هخامنشیان کشنده‌ترین ارتش جهان بوده است. اگر ارتش ایران نمیتوانست دشمنان را بکشد، دیگر چیزی از تمدن ایران باقی نمیماند.اگر ما امروز کسی را نداریم که در مقابل متجاوزین هم آنند پادشاه از فرهنگ و ناموس ما ایرانی ها پدافند کند در عوض در آریابوم ما، فرزندانی هم چون تکآوران انجمن پادشاهی را داریم که حاضر هستند با ریختن خون خود راه آزادی را هموار کنند.
اگرامروز کسی هست که خودرافرزندشاهنشاه،بزرگ ارتشداران میدانداماازنظرفرماندهی سیاسی ونظامی برای آزادسازی ایران هیچ اطلاعی ندارندبهتر است خفه بشوندوبه کناری بنشینند.اینها«سربازان گمنام امام زمان هستند».
ازآن سرلشگری که درهنگام نیاز-اسلحه وپرچم رابه کناری انداخت وفرارکردوهم اکنون ادعای مبارزه سیاسی ونظامی میکند.درحالی که حتی توان آن راندارد به یکی ازشنوندگان تلویزینی‌اش رهنمودمقابله با گازاشگآوررابدهد. این فردبایدخفه شودوبه خانه‌اش برود

No comments: