9/14/2009

اطلاعاتی درموردصرافی صدیقی پاریس یامخفیگاه حسین زهری

اطلاعاتی درموردصرافی صدیقی پاریس یامخفیگاه حسین زهری صراف فدایی اقلیت
:هدایت اشتری لرکی
فرق عمده من با آقای حسین زهری در تیتر مدنی ماست.من دارای یک عنوان مدنی هستم یعنی هدایت اشتری لرکی رئیس سابق بانک سپه پاریس. من متولد آغاجاری هستم .شما میتوانیدمشخصات مدنی و حقوقی مرااز بانک سپه در تهران کسب کنید.شما میتوانیدمشخصات حقوقی مرااز بانک مرکزی فرانسه کسب کنید.چون من نه سیاسی هستم نه فعالیت سیاسی داشتم .اما آقای حسین زهری کیست.ایشان ماموراداره پنجم ساواما درتهران است.حسین زهری درفرانسه پناهنده سیاسی است تحت نام علی عبدوامیرخانی هارموشی.قاضی جنایی فرانسه ازاینترپول ویوروپلیس حکم جلب ودستگیری ایشان راصادرکرده است.جهت اطلاع لیستی ازسایتهای متنوعی که حسین زهری ازانها استفاده میکند تقدیم میکنم ضمنا نام های جعلی که ایشان تحت آنها نامه نگاری واعلامیه میدهدجهت ااطلاع تقدیم میکنم.
آیا صرافی صدیقی و صاجب کلاش، چماقداروهمدست وزارت اطلاعات آن حسین زهری باید امروز به خود اجازه دهد بانام چریک فدائی آن نماید که تاکنون نموده است؟ به اعترافات وی در نشریه نیمروز شماره 885 سال هبجدهم جمعه 19 خرداد 1385 تحت عنوان رهبر چریکهای اقلبت دردفاعیه خود در مقابل قاضی فرانسوی آقای پرته لی به اتهام همکاری یا رژیم ایران نگاهی انداخنه و به افشاگری های همدستان دیروزش نیز مراجعه کنیذ !! آیا اینها نتیجه بی مسئولیتی و جدالهای خطی (بخوانید فردی ) فعالین امروزی و سکوت شما عزیزان نیست؟

No comments: