9/15/2009

متن انتخابی وتوضیحی مختصر:

:رفیق البرزمسئول سایت سازمان مخفی ایران
: توجه
نویسنده مطلب زیربه نام(شهرام)می باشد.که هیچ ارتباط تشکیلاتی ویاسازمانی باسازمان مخفی ایران نداشته ونداردوهمچنین بارفیق شهرام مسئول سازمان مخفی اشتباه گرفته نشود.
انتخاب اینگونه مطالب ودرج آن ازطرف بخش اینترنتی سازمان مخفی صرفاجهت اطلاع بیشترخوانندگان گرامی سایت سازمان مخفی می باشد.
ضمنادرباره شورشهاوخیزشهای مردمی درچندماه اخیردرایران -رفقای مسئول درسچفخانیزبه نوبه خود-دیدگاههاونظرات خاص خودراداشته وبزودی کلیه آن دیدگاهاونظرات درسایت سازمان مخفی درج خواهدشد.
باسپاس فراوان:البرز
_________________
هیستریک ۲۲بهمن ۵۷،هیستریک سبزامروز
با درود،

در ویدئو زیر(لینک زیرین) آقای قادر عبدلله در مراسم روز همبستگی‌ با ایرانیان در شهر آمستردام اشاره به پیوند پرچم سبز آیین باده نشین ۱۴۰۰ سال پیش محمد و جنبش امروز به اصطلاح سبز مردم ایران برای آزادی می‌کند، سئوال از قادر عبدلله این است که چه رابطه‌ای بین پرچم سبز محمد که با لشکر کشی‌. اشغال کشورها، دامن زدن به جنگ و خونریزی، غارتگری، نابودی فرهنگ‌ها و تمدنهای جوامع انسانی‌ در زمینه فرهنگ ارتجاعی اشاعه اسلام با زور شمشیر، غنیمت گرفتن، تشکیل لشکر غلام و کنیز، انباشت ثروت جهت اداره دولت اسلامی جهانی‌ شده.........تاریخ انسانی‌ را به خون آلوده کرد و آزادیخواهی وجود دارد؟
ایشان صحبت از انقلاب امروزی می‌کند! سئوال اینست که که برداشت ایشان از انقلاب چیست، زمینه فرهنگی، افق سیاسی و مطالبات این انقلاب(سبز) چیست؟ رهبران آن چه کسانی‌ هستند؟ تاریخ و کارنامه عملکردشان در ۳۰ سال اخیر چه بوده است؟ آیا ایشان جانشین کردن یک جمهوری اسلامی نوین نیولیبرالیزه شده، حامی‌ منافع نظامهای امپریالیستی را انقلاب مینامد؟ ایشان شعار مرگ بر دیکتاتور را سر میدهد، چرا" مرگ بر جمهوری اسلامی در تمام ماهیتش" را سر لوحه قرار نمیدهد؟
پیش از آنکه قادر عبدلله بخواهد به سئوالات جواب دهد، زمانیکه بورژوازی جهانی‌ میلیونها دلار برای ایجاد تقویت کننده زمینی‌، ایجاد شبکه‌های اینترنتی، تاسیس تلویوزیونی جدید ماهواره‌ای، بکار گرفتن ده‌ها NOG, اندیشمند، هنرمند، اساتید دانشگا‌ها....بهره کشی‌ از ریاکاران آزادی‌دموکراتیک خوأه همچون اکبر گنجی...، به راه انداختن موج سبز در قلب کشورهای غربی ضمن استفاده از تمام ظرفیت مدیایش، خرج می‌کند و اشک تمساح برای مردم ایران میریزد، میتوان به بخوبی فهمید که نیات تمامی این سالوسان سیاسی، فرهنگی‌، اجتماعی، هنری.. به نیابت و یا خوش رقصی(نمک گیرران بورژوازی) اربابان بورژوازیشان این است که زنجیرهای اسلامی به هر رنگ سیأه و سبز آن از دست و پای مردم ایران باز نشود؛ فرهنگ دموکراتیک در ایران احیا نشود تا سرمایه جهانی‌ شده، بیش از پیش، همچون گذشته به غارت ادامه دهد
اماسئول دیگرازآن کمونیستهای شریعت شده که درپالتاک‌ها وسایت‌های چند نفره تئوری‌های فسیل شده راتکرارمیکنندو شعر‌های آتشین میخوانندوزندگانی‌ مرفه وموقعیت اجتماعیشان درجوامع سرمایداری دردرجه نخست قراردارد،اینست که دراین موج سبزچه میکنند؟!امروز،دراین هیستریک سبزکه عقل گرایی،استفاده ازتجارب تلخ ۳۰سال گذشته وجلوگیری ازتکراراشتباهات وفجایع انسانی‌ فراموش شده واحساس گرائی جانشین آن شده است،چرادرسکوت فرورفته‌اندوهمچنان دربی‌ عملی‌ وتششت فکری به سرمیبرند؟آیاشماوارثان جنبش خونین کمونیست ایران هستید که با خون هزاران کمونیست صادق،شجاع،شفاف باخلقشان آبیاری شده است
با احترام
شهرام

No comments: