2/16/2010

پیک خبری تندر

سردبیر: دردانه منوچهری فولادوند 

امیررضا عارفی، همرزم آرش رحمانی پور، به اعدام محکوم شد:


امیررضا عارفی، ۲۱ ساله طبق حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است. امیررضا عارفی ۲۱ ساله و متاهل در روز ۲۶ فروردین ماه سال جاری بازداشت شده بود. وی را به همراه سایر اسیران «انجمن پادشاهی ایران» به دادگاه نمایشی 100 نفر شورشی علیه نتایج «انتخابات» به نمایش آوردند. در حالی که او ماهها قبل دستگیر شده بود. حظور هموندان انجمن به خاطر ترساندن اصلاح طلبان بود، که شما را هم همآنند این «براندازان» یا به قول اسلامی آن «محارب با الله» را سینه دیوار خواهیم گذاشت اگر دوباره با اسلام بیعت نکنید.
حکم اعدام در جمهوری اسلامی بر اساس قوانین ننگین نامه قرآن صادر میشود. هموندان انجمن پادشاهی ایران قیل از اینکه یک گروه برانداز باشند یک گروه محارب با الله هستند.
حکم اعدام از جمله بر اساس آیه مائده 33 صادر شده است که میگوید:


إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ 
سزاى کسانى که با الله و پیامبر او مى جنگند و در زمین به فساد مى کوشند (کوشیدن برای آینده بهتر از دید آنها فساد است)، جز این نیست که کشته شوند یا به صلیب کشیده شوند، یا دست و پایشان بر خلاف جهت یکدیگر (یعنی دست راست با پای چپ و یا دست چپ با پای راست) بریده شود یا از زمین محو شوند .این، رنج آنها در این دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ برایشان تدارک دیده شده است.
امروز نادانان و چاچوله بازانی در لباس «حقوق بشر» و یا حقوق شناس اسلامی کوشش میکنند وانمود کنند که جمهوری اسلامی قانونی به جز اسلام را میشناسد و یا از لابلای قوانین ننگین اسلام میشود حقوقی برای بشر ایرانی پیدا کرد.

آقایان! خانمها! اگر شما به دنبال «حق» و «حقوق» هستید بدانید
جوانان میهن حق دارند با این رژیم «حرب» کنند. جنگیدن با این رژیم جزو حقوق شهروندی ماست. رژیمی که حق انتخاب را میگیرد و غیر قانونی است باید نابود شود. ما در این راه از شما نادانان اجازه نمیگیریم. این رژیم را باید با مشت و گلوله نابود کرد. انقدر خود را سبک نکنید و خفه شید.

1388-28 بهمن ماه 

No comments: