2/24/2010

جنبش مقاومت مردمی ایران


بدینوسیله جنبش مقاومت به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که بامداد امروز سه شنبه حادثه ای تلخ و دردناک رخ داد که قلب ملیونها انسان آزاده را در ایران و بلوچستان به درد آورد و آن اینکه رهبر بزرگوار جنبش مقاومت در یک عملیات تروریستی و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غرب از جمله سیا و اطلاعات افغانستان و اطلاعات پاکستان دستگیر و به رژیم جنایت پیشه ولایت فقیه تحویل داده شد.
طبق اطلاعاتی که شاخه اطلاعاتی جنبش بدان دست یافته است سرویسهای اطلاعاتی غرب در دستگیری رهبر جنبش همکاری بسیار زیادی از جمله کنترل خط های ماهواره ای و همچنین استفاده از هواپیماهای جاسوسی و ..... داشته اند که نشان می دهد امریکا و غرب نزدیک ترین ارتباط ها را با رژیم ایران دارند به صورتی که رژیم تهران نمی تواند همکاری سرویسهای اطلاعاتی کشورهای غرب را انکار نماید تا آنجائیکه وزیر اطلاعات در کنفرانس خبری به همکاری یک سرویس اطلاعاتی در این باره اذعان نمود و تمامی اطلاعاتش را به نقل از یک سرویس اطلاعاتی بیگانه ارائه داد.
رژیم ایران و وزارت اطلاعاتش حقیرتر و ناچیزتر از اینند که چنین عملیاتی را به اجرا در آورند و ما به زودی مدارکی را از همکاری امریکا و انگلیس و سرویسهای اطلاعاتی منطقه را با رژیم ولایت فقیه ارائه خواهیم داد.

http://junbish.blogspot.com/
____________________________


سخنی کوتاه
سازمان مخفی ایران
در دفاعی همه جانبه از رفیق عبدالمالک ریگی فرمانده چریکهای مسلح بلوچستان

چریکهای مسلح فدائی خلق در بلوچستان و ببرهای مازندران بزودی دست به یک سری عملیاتهای چریکی - نظامی ازنوع گروگان گیری از مزدوران و ودد منشان کلیدی وابسته به حکومت نجس وننگین اسلامی - آخوندی خواهند زد .
کمیته شمال - ببر های مازندران به تعدادی از مسئولین ومزدوران دد منش حزب الله نجس وکثیف شدیداَ هشدار می دهد
۱- استاندار دد منش:- مازندران - گیلان - گلستان
۲ - فرماندهان سپاه وحشی پاسداران درشهرهای رشت - ساری - گرگان
۳- دادستان های جلاد در شهرهای فوق الذکر
۴- سرکردگان وزارت نجس اطلاعات آخوندی در سه استان یاد شده
این عملیاتهای چریکی - نظامی درراستای دفاعی جانانه وهمه جانبه ازرفقای رزمنده درجنبش مقاومت مردمی بلوچستان وبخاطرزحمات فراوانی که رفیق عبدالمالک ریگی برای آزادی ایران گرامی کشیدند
مزدوران یاد شده خودرابرای مجازات آماده کنندببرهای مازندران دریک هماهنگی کامل باچریکهای مسلح فدائیان خلق دربلوچستان پاسخ گستاخیهای وزارت نجس اطلاعات آخوندی راخواهندداد

سازمان مخفی ایران

No comments: