9/05/2010

گفتاری ازپرساوش - گروه تندر

جناب آقای موسوی

جناب عالی دو هفته پیش سخنانی ایراد داشتید که به طور خاص متوجه جنبش تندر و به طور عام جریان سکولار بوده است و از اصیل ترین جریانهای آزادیخواهی در تاریخ ایران را مورد تهمت همکاری با رژیم قرار دادید.
«گرچه عده ای که نفع خود را در تفرقه و شقه شقه کردن مردم می دانند با پرونده سازی و اقداماتی گسترده به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی را ادامه می دهند و جریان های ناسالمی که امروز گاهی در فضای مجازی می بینیم که مقدسات را به سخره می گیرند، ریشه در میلیاردها تومانی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود.»
«گرچه عده ای که نفع خود را در تفرقه و شقه شقه کردن مردم می دانند با پرونده سازی و اقداماتی گسترده به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی را ادامه می دهند.»
جناب آقای موسوی، طوری از تفرقه سخن می گویید که پیش از این با همه گروه ها مذاکره کرده اید و با رهبران شورای مقاومت هم دست داده اید و همه قومیت ها شما را به عنوان رییس جمهور خود قبول دارند.

جناب آقای موسوی،
نفرت پراکنی از 22 خرداد انتخاباتی که در آن رای گرفتید آغاز نشد. نفرت پراکنی و این خودی و غیر خودی و غیر خودی باید نابود شود را آیت الله خمینی آورد. آیت الله خمینی کرم صفت که شما به آن مانند یکی از چهارده معصوم علاقه مندید، نه تنها نفرت انگیز ترین مخلوق در صحنه سیاست ایران بوده، خود موجودی بود پر از نفرت و کینه در درون و پس از آن که حکومت دیکتاتوری خود را بنا نهاد جز دشمنی و خون و اعدام از خود باقی نگذاشت. امریکا دشمن شد. شوروی کافر شد، مارکسیست ها هم کافر شدند. شاه که نمی خواست به سنگ و کلوخ ها حکومت کند رفت، سلطان سنگ قبرها آمد. همین امام خمینی شما که این قدر دوستش دارید و از پاره شدن عکسش این قدر ناراحت می شوید. نفرت پراکنی را آقای موسوی، اربابان شما آوردند. همین آخوندهایی آوردند که از شما حمایت می کنند.
«و جریان های ناسالمی که امروز در فضای مجازی میبینیم که مقدسات را به سخره می گیرند»
ما وجود داریم و تنها در فضای مجازی نیستیم. تبلیغات ماست که در فضای مجازی دیده می شود. زیرا فضای مجازی ارزان، امن و تند است و می توان با آن اندیشه ها و رهنمودها را گسترش داد.
یاد استاد فولادوند گرامی باد که می گفت من قبول ندارم آنچه که دارید اعتقاد است که بخواهم به آن توهین کنم. آن چه از اسلام و تازینامه در رسانه های جنبش تندر گفته می شود نه توهین است، نه مسخره است. حقیقت است حقیقتی که گاه به طنز آراسته می گردد.
آن چه از تازینامه نقل می کنیم به راستی در تازینامه است. آنچه از محمد می گوییم در کتب اسلامی آمده. قانون اساسی ننگینی که امروز جور و جنایت آن داد و هوار همه را در آورده است. آقای موسوی، همان قانون اساسی که شما می خواهید همه ملت را برایش قربانی کنید. بله. تا وقتی که این قانون اساسی است، توهین و تمسخر آن چه عیبی دارد؟
خود شما و نظام شما کم به مقدسات توهین کرده اید؟ اگر اسلام شما مقدس است، به مسیحیان و یهودیان و بهاییان چه کار داشتید؟
کدامیک از جریانها سالم تر است؟ آیا اصلاح طلبان وارث انقلاب حضرت آیت الله خمینی که وصف آن نمودم سالم ترین است؟ بقیه بد و غیر خودی هستند؟ رژیم جمهوری اسلامی در کدام بیشتر نفوذ دارد؟ کدام جریان به جریان ترور و خشونت جمهوری اسلامی نزدیک تر است؟
شما چه کسی هستید که تعیین کنید در صحنه سیاسی ایران چه کسی سالم است؟
جنبش تندر یا جنبش راه سبز امید شما؟ جریان بر انداز یا جریان جا انداز؟ کدام جریان به دنبال منافع ملی و حقوق بشر است؟ ما یا شما آقای موسوی؟ کدام یک در خواسته ی خود همواره پا برجاست و کدام یک همواره دنبال مماشات و مذاکره با رژیم است؟
کدام از ما ناسالم هستیم، از این نظر که پرونده ی سیاه تر داریم؟ آخوندهای جنایتکار پشتیبان شما از ما سالم ترند؟ مگذارید دهان ما باز شود. همه ما سکوت کرده ایم تا شاید بتوانید مفید واقع شوید، گرچه این شما هستید که تحت فشار رژیم آن کاری را انجام می دهید که آنها میخواهند. مگذارید دهان ما باز بشود. ما دهانمان را بستیم و گذشته را فراموش کردیم و تنها به وقایع امروز پرداختیم.
کدام از ما نا سالم هستیم؟ جوانانی که در دوران سیاه نخست وزیری شما کودک و خردسال بودند از شما ناسالم تر هستند؟
کدام از ما نا سالم هستیم؟ شما چه کار کرده اید، چه زد و بندی کرده اید که غربی ها این قدر از شما خوششان می آید؟
«ریشه در میلیارد تومانهایی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود.»
خوانندگان گرامی توجه کنند، هر گاه سخن از عامل بیگانه بودن هست، از میلیون دلار استفاده می کنند. اینجا واحد پول ایرانی است یعنی این که آقای موسوی این جریان را به عامل رژیم بودن نسبت می دهد.
آقای موسوی، نظام مقدسی که به تازگی شما را از آن بیرون انداخته اند هیچ چیز تازه ای را بر نمی تافت. اینترنت عامل غیر قابل کنترل برای رهبران کنونی و دوستان شما در زمان تصدی دولت بود. برای همین فیلترینگ را آوردند، همین دوستان شما فیلترینگ را آوردند. فیلترینگ که همین حالا جریان شما ظاهرا از آن رنج می برد.
بخش سایبری سپاه پاسداران با به خدمت گرفتن هکر های معروف که بیشترشان شناسایی شده اند به راه افتاد.
با به راه افتادن دوباره ی تلاشهای جنبش تندر و رسانه وابسته به آن جوانان بسیاری در میهن رهنمودها را آموختند و روز به روز برای مبارزه آماده تر شدند. رژیم جهل و جنون اسلامی که فضای مجازی را خیلی خطرناک می دید بخش سایبری را به راه انداخت. زمان نشان داد که بیشترین فعالیت های بخش سایبری سپاه متوجه رسانه تندر است. رسانه ی ما مدت ها پیش از انتخابات شما بود. کسی جنبش تندر را برای مقابله با جریان اصلاح طلب و در اصل انحصار طلب شما راه نینداخته است. چرا شما و یارانتان این قدر اصرار دارید به مردم نشان دهید که همه دنیا از 22 خرداد 88 13شروع شده است؟
پول هایی که شما اتهام می زنید به ما می رسد؟ آیا چهره ی پشتیبانان شما بیشتر به میلیارد تومان شباهت دارد یا چهره ی پشتیبانان جنبش تندر؟ چهره آقای جمشید شارمهد و آقای فرود فولادوند بیشتر به میلیارد تومان شباهت دارد یا چهره ی حجت الاسلام علی اکبر هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان و آخوندهای دزد که از رانت های حکومتی این قدر ثروتمند شده اند؟
این جا دیگر مناظره با احمدی نژاد نیست که شما بگویید فلان آخوند و فلان شخص به من چه ربطی دارد زیرا از نتایج این حمایت ها و این ارتباطات بهره مند می شوید به برکت اهداف مشترکی که با این افراد دارید.
چرا فکر می کنید ایستادن بر سر حقایق برای ما سود آور است؟ کدام طرف آن قدر میلیارد تومان دارد که دست و پایش بسته است و می ترسد با انقلابی دیگر این ثروت ها و موقعیت ها به طور غیر قابل بازگشت از دست برود؟ اگر جنبش تندر امکانات میلیاردی و نیز حمایت خارجی که گروه کوچک شما دارد ما هم داشتیم تا الآن ایران که سهل است، نیمی از کره ی زمین را هم فتح کرده بودیم.
جناب آقای موسوی، ما می دانیم که رژیم و دولت کودتا، شما و جبهه شما را برای خط عقب نشینی خود نگه داشته است و کم کم داریم آثار آن را می بینیم.
اگر گفته های شما به دلیل فریب خوردن شما از عوامل اطلاعاتی و ایجاد تفرقه بوده است از تکرار این گفته ها خودداری کنید، ما حاضریم فراموش کنیم و فرصت دارید که فعالیت های سایبری رژیم را تهدیدی برای همه ی اپوزیسیون قلمداد کنید و بار دیگر اختلاف را به رسمیت بشناسید. شما ضعیف تر از آن هستید که بخواهید به ما از این تهمت ها بزنید و مردم هم باور کنند. بهتر است کاری نکنید که مردم شما را به عنوان یک دروغ گو بشناسند.
اگر شما مخالف ما هستید، ما با مخالف با مخالفت و با دشمن به دشمنی رفتار میکنیم. در کدام جبهه میخواهید بمانید؟

No comments: