9/13/2010

درج نظرات :


باپوزش ازمشکل پیش آمده دربخش نظرات

_____________________________

ba dorood be rofagha. ghesmate commentha moskel dareh dorostesh konin

__________________

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند. «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم
________________________
دوستان به وبلاگ دموکراسی و آزادی خوش اومدین من با تاسیس این وبلاگ فقط خواستم یک کم عقده های دلم رو روی کسانی که حق و حقوق من وامثال من را درآزادی بیان خوردندولگد مال کردند خالی کنم .که یواش یواش به حساب تک تک اونها می رسم البته این دفعه نه با زبان منطق و ادب بلکه با فحش و بددهنی .اول از همه هم از مدیر بلاگفا شروع میکنم . وبلاگی داشتم به نام بهارزیبا که تازه درست کرده بودم وتوی اولین پست هم فقط عکس چند تا گل وچندبیت شعروتصویری ازجنگلهای سبزبود. تقریبا دوهفته پیش این وبلاگ را درست کرده بودم تا اینکه دیروز خواستم وبلاگم را آپدیت کنم که یهو دیدم نوشته ____________
این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است: دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ تخطی از قوانین استفاده از سایت انتشار محتوای غیر اخلاقی یا م حتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است _________________
نمی دونم که تصویرگل وگیاه وجنگل وچند بیت شعر چه دشمنی با مدیرشرکت بلاگفا داردکه بلافاصله آنهاراپرپر کردند.هرچی هم به مدیربلاگفا ایمیل زدم جوابی نگرفتم این بودکه اومدم بلاگ اسپوت تاراحت ترحرفمو بزنم وحالا آقای مدیر شرکت بلاگفا ....

http://democrasivaazadi.blogspot.com/

_________________________________

خوشحالم که این حرف هارو میزنین .اولین باره که ازشمامی شنوم نمی دونستم توورزش هم اینتقدرتعصب دارین واقعاآفرین ودرودبه شمامتن قشنگ وزیبائی بود
_________________________________
رفقای رزمنده فدائی درساری گروه چریکی پیشگام -ساری

بادرودبه همه رفقای فدائی بامرحله انتخابات درون سازمانی که درپیش داریم تنهاباانتخاب فعال ترین وزحمتکش ترین رفیق فدائی برای سِمَت مسئول کل سازمان ،کل رفقای چریکهای فدائی درسراسرایران راازبلاتکلیفی وبی حرکتی نجات داده وباهمکاری واتحاد،واردفازچریکی نظامی وآغازگرجنگ مسلحانه درسراسرایران باشیم. برای سه رفیق زحمتکش درجنبش پیشتازرفقاجاوید،پویان والبرزگرامی آرزوی پیروزی وموفقیت دراین انتخابات مهم وحساس داریم. همرزمانتان :گروه چریکی پیشگام :مازندران -ساری

No comments: