9/05/2010

رفیق بهمن -عضوک.خ.اک

بخش اینترنتی سازمان مخفی ایران
_______________________
بادرج یک نظرازطرف فعالان ورفقادرگروه تندروخشم مسئول ک.خ.ا.ک علیه مسئولین وهواداران

تندر:
______________________

رفیق بهمن


نمی دانستم رفیق البرزگرامی اینگونه خشمگین می شودوالاابداًبحث رابه میان نمی کشیدم
.
بادرودبه رفقای فدائی:
بدون توصیف اضافی حرف بزنم.
دیشب ساعت ۷شب به وقت ایالت میسوری من وشاهین ورفیق گرامی ام حمیدبارفیق مان البرزدرموردمسائل عدیده ای که درحال حاضردردرون سازمان مخفی وجودداردباحفظ همه کرامات انقلابی مثلاًتشکیل جلسه دادیم.من که بیست سال است به اخلاق خشن رفیق البرزآشناهستم اماتا به حال نمی دانستم که خشم وعصبانیت انقلابی-چریکی وکمونیستی اش رااینگونه علاوه برسرما-سرطرفداران وهواداران نیروهای انقلابی دیگرهم خالی می کند.
دیشب وسط جلسه صحبت ازموضوع وجودمشکلات درزمینه تبلیغات درسایتهای سازمان وناگهان ازدهان من پریدکه شماقبلاًدرمورداین تلویزیون اینترنتی گروه رفقای تندریک حرفهاوقول وقرارهائی داده بودی؟
ناگهان رفیق البرزباصورتی سرخ وپرازخشم گفت که :...اگه حرف زدم پای حرفم وامی ایستم ....جوابی به تندریهابدم که پدرشون دربیاد.
ظهرروزیکشنبه واردمنزلم که شدم البرزرادرحال گفتگوباجمشیدشارمهددیدم .چنان رنگ خشم وعصبانیت رادرصورت رفیق البرزدیدم که حتی جرات نکردم بااون احوالپرسی کنم .داشت می گفت:....
هواداران بی غیرت تندری،جربزه ندارندکه حتی بایک دلارخودبازی کنند...
لبخندی دلنشین امازیرکانه برلبانم نشاندم وبه خودم گفتم :...البرزجان حالا بکش .... رفیق البرزبادیدن من خشمش دوبرابرشد.من که بیست ساله به اخلاق این رفیق عزیزوگرامی ام عادت کردم امانمی دانستم رفیق البرزگرامی اینگونه خشمگین می شودوالاابداًبحث رابه میان نمی کشیدم.واصلاًحرفی از گفته های خودش درموردگروه تندربمیان نمی آوردم آنهم دروسط جلسه .
اماخوشم آمد... خوشم آمدکه رفیق هم ایدئولوژی من آنقدرشهامت داردکه حقیقت رابدون ترس می گوید.وباکسی تعارف سیاسی ندارد.
البرزگرامی با رفیق جمشیدشارمهد،دوسال وخرده ای ست که آشنا ورفیق هم هستندوطبق آن رابطه رفیقانه تاحدودزیادی ازچندوچون زندگی هم باخبرنداما خوشحال شدم که حمله ای جانانه هم به مسئولین تندرکردوهم به آقاجمشید.
غرض ازنوشتن این مطالب این بودکه من شخصاًازهمه مبارزین تندرپوزش می خواهم چراکه عامل عصبانیت رفیق البرزگرامی من بودم. اماحقیقت رابخواهیدتانوشتن این مطالب هنوزآن لبخندزیرکانه برروی لبانم هست.چراکه سه هفته قبل قصدکردم یک حمله جانانه انتقادآمیزبه این مبارزین درگروه تندرانجام دهم که همین البرزباخشمی ازته دل گفت که :....من هم دوستانی درتندردارم.

گفتگوی رفیق البرزباآقای جمشیدراگوش کردم:

من هم می گویم که آقایان طرفداران بی غیرت تندری-یک کم غیرت ومردانگی ازخودتان نشان دهیدتوی خط وسنگردفاع ازاهداف مبارزاتی گروه تندر،مثل اینکه آقای جمشیدتنهای تنهاشده اشت.تنهای تنها چون دیشب توی جلسه کمیته گفتم که پس این خانم دْردانه خواهرفرودفولادوند،چکاره این مملکت واین دنیاست؟اون نیکدل وکژدم واعتمادی چه عملی رابرای پیشبرداین گروه انجام می دهند؟که سازمان مامجبوربه درازکردن دست (اتحاد)ویگانگی ،آنهم درعرصه جنگ مسلحانه باحکومت ننگین اسلامی شده است؟چرااین افرادحتی یک تکان کوچک به خودشان نمی دهندتاپیشرفتهائی توی تشکیلات مثلاًهمین کارتبلیغی بیشتربکنند....حقیقتش من هم دلم فقط برای این جمشیدشارمهدبیشترمی سوزدتاکلیت بی تفاوتی گروه تندر....
باتمام این سخنان: فقط خواستم بگویم که واقعاًنمی دانستم رفیق گرامی ام البرزاینگونه باخشم وعصبانیت باگروه تندربرخوردمی کندکه عامل اصلی دلیل چنین برخوردی ازطرف رفیق البرز،من بودم

هرچندکه حقیقتهاراگفت آنهم ازته قلبش
بادرودبه همه رفقا-بهمن سنت لوئیس - میسوری


______________________________
درج یک نظر:

درود بر انجمن پادشاهی و اپوزیسیون پرافتخار تندر آدرس جدیدترین سایت فیلترشکن برای مبارزان راه آزادی: https://schoolisgood.com/
__________________________
بادرودگفتن بی جهت نمی توان باحکومت نجس وننگین مبارزه ای جدی وقاطع کرد

رفیق مبارز:

ازارسال آدرس فیلترشکن شماسپاس گذاریم امابه جای ارسال اینگونه مطالب همان بهترکه به رفقای مسئول درگروه تندرکمکهای بهتروازنوع دیگرکنید.سازمان مخفی ایران نیازبه فیلترشکن شمارفیق گرامی نداردبلکه احتیاج به یاری وکمک شمادرراستای حرفهای خشم آلودی که دراین گفتگوی تلویزیونی بعمل آمده ،دارد

بخش اینترنتی سازمان مخفی ایران
پژواگ - تاجیکستان


____________________________

خشم انقلابی یک چریک فدائی خلق

عصبانیت مسئول ک.خ.اک ازدست هواداران وطرفداران گروه تندر

No comments: