9/18/2010

چهارسال قبل:



چهارسال قبل

مجاهد شهید : زهرا رجبی .
قربانی طمع های مسعود ومریم
توطئه مشترک وزارت کثیف اطلاعات اخوندی و مسئولین رده بالای مجاهدین خلق


اول اسفند ماه سال هزاروسیصد وهفتادو چهار هنگامی است که من و تعدادی از رفقای سازمان در کشور ترکیه بصورت غیر قانونی زندگی می کردیم .از طریق تعدادی از رفقا باخبر شدیم که تعدادی از مسئولین در سازمان مجاهدین خلق جهت کمک و یاری به پناهندگان ایرانی خصوصا پناهندگان مجاهد که به دلایل مختلف در کشور ترکیه بسر می بردند .قرار است که به ترکیه سفر کرده و با پناهندگان در این کشور گفتگو وشرکت کنند . یکی از رفقای کادر مرکزی جهت اطمینان از صحت این خبر یک هفته قبل با بخش ارتباطات عمومی سازمان مجاهدین خلق در المان تماس گرفته و این مسئله را مطرح نمودند . در حالی که مسئول ارتباطات یا کسی که مسئول جواب گوئی تلفن ها بود با حالتی تعجب و شگفت انگیز اعلام کرد که : ( حقیقت داره ؟ راست می گین ؟ کی قراره بیان ؟ کیا هستند ؟ووو.....) . رفقای ما متوجه شدند که بی شک وتردید به دلیل عدم اطلاع اینگونه افراد در کشور المان . می بایستی که مسئولین ذکر شده به صورت کاملا مخفیانه و سری وارد ترکیه شوند .رفیق شهرام خود نیز بار دیگر با بخش ارتباطات عمومی سازمان مجاهدین خلق هم در کشور المان و هم در فرانسه صحبت کردند و اکثر این مسئولین عنوان نمودند که ما از جریان این سفر کاملا بی اطلاع و بی خبریم . درست در چنین زمانی تعدادی از رفقای ما در بخش اطلاعات و ضد اطلاعات سازمان به ما خبر دادند که چند تروریست ماهر و حرفه ای به سمت ترکیه و از طریق خط هوائی حرکت کردند . با دادن احتمال زیاد به اینکه بی شک توطئه و جنایتی دیگر در حال وقوع می باشد . رفقای ما سعی کردند که با کشور عراق و با مسئولین سازمان در شهر اشرف نیز تماس گرفته و این مسئله امنیتی و جانی را به اطلاع مسئولین سازمان مجاهدین خلق برسانند


_____________

درج مجددمطلبی ازطرف سازمان مخفی ایران


رفیق پژواگ(رضا-نام قبلی رفیق پژواگ)وتوضیحی درباره بزدلان سانسورچی وجلادان مطبوعاتی درواکنش به انفجارهواپیمای حامل پاسداران مزدورووحشی های درنده خوی دینی -اسلامی

_______________________

اسرار خرابکاری وکارگذاری بمب در هواپیمای حامل مزدوران ددمنش:

اسرار این عملیات چریکی ـ نظامی در سازمان مخفی وجود دارد .
واکنش سایت های وابسته به جمهوری ننگین وکثیف اسلامی :
سایت مملو از تروریست های اسلامی :(بازتاب )
http://www.baztab.com/news/54158.php
_____________________

در باره عملیات موفقیت امیز

در تفهیم بیشتر خبرگزاری های رژیم منفور وهمچنین بنگاههای تبلیغاتی نیروها وگروههای سیاسی در خارج از کشور باید بگوئیم که این نیروها برای اوردن وانتقال بسیاری از زندانیان سیاسی از جنوب کشور وشهر شیراز به تهران بودند.تا با محاکمه های فاشیستی انان را قتل عام کنند .این ماموریت مزدوران دران هواپیما بود که توسط مبارزین راه ازادی بمب گذاری ومنفجر شد

__________________

11/29/2006

پاسخ به یک سئوال
:
با سلام آیا می توانید انعکاس این خبر در روزنامه های داخل را نیز در این صفحه بگذارید. جالب است که دید آنها چه میگویند. موفق باشید.
ـــــــــــــــــــــــــــ
هموطن عزیز وگرامی :
در پاسخ به سئوال شما باید بگوئیم که:


بسیاری از سران و مسئولین جمهوری ننگین وکثیف اسلامی ازوجود سازمان مخفی مطلع بوده و حتی به ادرس ایمیل سازمان نیز پیامهای مخصوص خودشان یعنی تهدید ارسال کرده و همچنان نیز به این عمل خود ادامه می دهند .سازمان مخفی نیز درقبال هرکدام از تهدید های اینگونه مزدوران کلیدی وابسته به بیت کثیف رهبری ووزارت نجس اطلاعات اخوندی از طریق هسته های چریکی خود:( دقت وتوجه کنید)بلافاصله با خود ان مسئول نظام یامزدور کلیدی تماس تلفنی گرفته وبه انان ثابت کردند که ما وجود داریم .یکسال قبل در تهدید تعدادی از مزدوران وحمالان بیت کثیف رهبری ــ کار این مزدوران جیره خوار به انجا کشید که دست به دامن مطبوعات مملو از تروریستهای اسلامی چون کیهان شریعتمداری نیز شدند .وچه بسا با درج مطالبی از سازمان مخفی بسیاری از هموطنان جوان بلافاصله از طریق اینترنت با سازمان تماس گرفتند .که تماس این رفقا هنوز برقرار می باشد .
در پاسخ به سئوال شما نیز باید بگوئیم :چرا که نه ؟
بی چون وچرا همه خبرگزاری های وابسته به رژیم ددمنش و کثیف اخوندی شاید هر روز به وبلاگ سازمان :(سر کشی و سرک )می کنند ومی زنند .حتی خبرگزاری بخش فارسی زبان بی بی سی نیز بعد ازعملیات موفق امیز سازمان مخفی در نابودی قاضی های ددمنش چون قاضی نامقدس جنایتکار با بخش اینترنتی سازمان نیز تماس گرفت .همان خبرگزاری که بسیاری از خبرگزاری های نیروها وسازمان های مفت خور وبیکار ونشسته درخارج از کشور از بنگاههای تبلیغاتی ان ارتزاق می کنند .
عدم واکنش خبرگزاری های داخلی ووابسته به بیت کثیف رهبری درقبال فعالیت های سازمان مخفی بدلیل وجود ترس وهراس وواهمه انان از پیوستن نسل جوان وشورشی امروز به سازمان مخفی می باشد .حال با این گفتارــ خود به بسیاری از حقایق پی ببرید.
اگر دقت کرده باشیداکثرایرانیان درخارج ازکشور وحتی درداخل کشور خبرهای خود را از سایت خبر سازودراینجا نیز باید بگوئیم سایت مملو ازسانسورچیان قهارمطبوعاتی در امر دفن حقایق به نام (پیک ایران ـ پیک نت ـ (بخش خبری سایت تکتاز) خوانده ومطالعه می کنند .این سایت که بخش مهم خبری ان متعلق به مشتی فدائی نام که با اسم مستعار وجعلی اتحاد فدائیان چپ کمونیست بوده وفعالیت می کنند خود خبر های سایتش را از خبرگزاری های وابسته به جمهوری ننگین وکثیف اسلامی دریافت کرده ودرقبال بسیاری از حقایق نیز سکوت (خیانت )را انتخاب کرده است درحالی که درخارج ازکشور فعالیت می کند .حال با وجود چنین سایتهای شایعه پراکنی که روحیه ومزاج ترس وهراس برای سانسور و حذف حقایق در سراسر وجودشان پرپر و له له می زند ؟ ایا انتظار دارید که خبرگزاری های رژیم در مقابل حمله ها وضرباتی که سازمان مخفی بر پیکره این رژیم وارد می کند علنا اعلام کنند که سازمانی به نام سازمان مخفی :(در اینجا وبرای نمونه )هواپیمای حامل مزدوران را با بمب منفجر کرد ؟ یا مسئولین در سایت های خبری چون همین تکتاز به خود شجاعت وشهامت سیاسی بدهند واینگونه خبرها را درج کنند ؟ مطمئن باشید که اینگونه خبرگزاری ها با درج مطلبی از سازمان مخفی بلافاصله بودجه و جیره غذا ئی وخوراکشان از طرف بنگاههای امپریالیستی چون ایت الله بی بی سی یا مستقیما از طرف خود بیت کثیف رهبری قطع خواهد شد .
در قبال تهدیدات سازمان مخفی علیه جمهوری ننگین چند خبرگزاری وابسته به این جمهوری چون( انا ) ـ کیهان متعلق به تروریست وشکنچه گر معروف حسین شریعتمداری ـ خبرگزاری فارس و حتی سایت مملو از تروریستهای حرفه ای چون بازتاب به ریاست دجال محسن رضائی واکنش هائی نشان دادند . سازمان مخفی نیز درقبال واکنش های اینگونه مراکزـ هم از طریق تلفن وهم از طریق ارسال ایمیل وحتی نامه پستی از داخل ایران به بسیاری از مسئولین ومزدوران کلیدی چون امام جمعه های عربده کش ـ استانداران دزد صفت ـ دادستان ها وقاضی های جنایتکار نیزاطلاع داده بود که بزودی ویک به یک انان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.منظور انکه بی شک وتردید اکثریت انان درجریان کار هستند.
با نابودی تعدادی از مزدوران وابسته به سپاه وحشی پاسداران که با عملیات بمب گذاری در ان هواپیما به جهنم ارسال شدند .مزدور رحیم صفوی فرمانده سپاه بدلیل شناختی که از سازمان مخفی وهمچنین پیامهائی که از قبل دریافت کرده بود اولین شخصی بود که واکنش نشان داد .وحرف وگفتار این وحشی صفت نیز بلافاصله در خبرگزاری های وابسته به رژیم منعکس شد .منتهای مراتب این مزدور فقط وحشت از ان داشت که اسم ونام سازمان مخفی را برزبان بیاورد زیرا خوب می دانست که با تکرار این کلمه توجه همه مبارزین وبویژه نسل جوان وشورشی امروز ایران معطوف سازمان خواهد شد .زیرا یکی از مزدوران وحمالان وابسته به بیت کثیف رهبری یک اشتباه وغلطی را کرد که باعث شد تا سه روز اسم ونام سازمان ووبلاگ اینترنتی سازمان مخفی در دو شبکه تلویزیونی رژیم نشان داده شود وبا این عمل خود کار تبلیغاتی سازمان را راحت تر واسانتر کرده بود . درحالی که بسیاری از خبرگزاری های مدعی اپوزیسیون (حتی از خود )ترس وهراس و وحشت دارند که اسم و نام سازمان مخفی را بر زبان بیاورند .اما درنهایت خبرگزاری های رژیم نیز بی هیچ شک وتردیدی واکنش خود را نشان خواهند دادک
ادرس سایت خبری مملو از سانسورچیان قهار وحرفه ای درگروه مافیائی ـ مطبوعاتی به نام :
اتحاد فدائیان کمونیست :
http://www.peykeiran.com/

______________________

http://wwwsazmanemakhfi.blogspot.com/

No comments: