9/27/2010

سازمان مخفی ایران


خانم زهرارهنورد،ماده خرسیاسی خودتی وآن نَره خرشوهرت وآن خراسلامی رهبرت.


درواکنش به عربده کشی های دینی مذهبی سران وسرکردگان حکومت ننگین اسلامی،اگرخاموش بنشینید،صدالبته مطمئن باشیدکه ازدیدآخوندهای کله گنده نظام ،جزواحمقهای روزگاربه حساب آمده وآنچنان سوارشمامی شوندکه پیاده کردن آنان کارحضرت فیل شان نیزنخواهدبود. درلجن پراکنی های بسیاری ازسایتهای سیاسی وابسته به باندهای مافیائی شده گروههای بی مصرف سیاسی ،درامرانتصابات نمایشی حکومت ننگین،دیدیم وشنیدیم که چه غمزه های آخوندپسندی راسردادند. سازمان مخفی ایران اولین سازمانی بودکه شعارتخریب آن انتصابات مضحک ومسخره ونمایشی راسردادوآشکارااعلام نمودکه پالان همان پالان است تنهانوع خرقراراست تعویض شود.فرقی نمی کردکه بارفتن محمودمشنگ عنترنژاد،میرحسین جلادزیرپالان قرارگیردیاآن آخوندک کروبی قاتل یا آن پاسداربدقیافه تروزشترازعنترنژاد.


سازمان مخفی قبل ازآغازانتصابات نمایشی ،اولین سازمانی بودکه ازجلادموسوی،درباره کشتارهای سالهای شصت ،شصت وچهاروشصت وهفت سئوال نمود.

سازمان مخفی اولین سازمانی بودکه نقش عمده این قاتل وجنایتکاردینی ،اسلامی رادرآن کشتارهاوقتل عامها،اعلام کرد.

اماهمان جلادبی شرف به خاطرحفظ بیضه اسلام،سکوت کردودرعوض زبان خودرابه یک ماده خرحزب اللهی وخواهرزینبی داده تاشایدباسپردن افسارخودبه دست این خواهرزینبی،گناهانش شسته شود


خانم زهرارهنورد،ماده خرسیاسی خودتی وآن نَره خرشوهرت وآن خراسلامی رهبرت.


به شوهرقاتل وجنایتکارات بگوخودزبان بازکند.چراکه طبق قانون نجس موجوددردین کثیف اسلامی یتان،چهارتازن مسلمان شیعه برابراست بابیضه چپ مردمسلمان شیعه.بنابراین بایدسه محجبه دیگرچون خودراپیداکنیدتاتازه بابیضه چپ شوهرتان برابری کنید.جهت یافتن آنگونه زنان هم جای دوری نرویدهمان همسراکبرکوسه به همراه دخترش ودخترآن خمینی حرامزاده کافیست.می توانیدبه آنان اقتداوتکیه کنید.سخن گفتن یابهتربگوئیم شهادت شمادرپاک کردن گناهان شوهرتان بدردهمان قاضی ودادگاهی می خوردکه درایدئولوژی کثیفشان توی تنهاراباآلت تناسلی مردان هم حتی یکسان نمی دانند.بهترآن است که آن شوهربیضه دارت خوداعتراف کند.بااینگونه تریات دینی نمی توانیدبرسریک ملت کلاه بگذاری .

ماده خرخودتی

_________________________


رهنورد در باره این پرسش که آیا سکوت در برابر وقایع دهه ۶۰ به معنی قبول داشتنش نیست؟ گقت « البته همانطور که شما اشاره کردید جنایات و عملیات تروریستی آن گروه کذایی بر کسی پوشیده نیست. اما انتقام‌جویی طرف مقابل هم خطای بزرگی بوده است و هیچ کج روی قابل قبول یا اغماض نیست. اما به طوری که بارها گفته شده از این جنایت نه آقای خامنه‌ای و نه آقای موسوی هیچ یک اطلاعی نداشته‌اند و در حوزه وظایف شان هم نبوده است .البته سکوت و توجیهی هم در کار نیست و آن اقدامات خارج از چارچوبهای حقوقی و ملاحظات اخلاقی بوده که بارها در نشست‌ها و در پاسخ به سوال کنندگان درباره آن تقبیح شده است، آن اتفاق لکه‌های سیاهی است که به آب زمزم و کوثر سفید نتوان کرد »


http://www.irangreenvoice.com/article/2010/sep/25/7240

No comments: